27 Ağustos 2012 Pazartesi

Merhaba!

Lise yıllarımda mor kaplı ince bir defterim vardı benim, okuduğum herşeyden izleri kaydettiğim. Altını çizdiğim cümleler, karakterlerin beğendiğim özellikleri, yerler, daha sonra araştırmak istediğim konular... Okuyacak birşeyim kalmadığında mor kaplı defterimi okurdum. Okuduğum hiçbir şeyi de unutmazdım böylece. Mor kaplı defterim şimdi nerede bilemiyorum. Halbuki anı saklamayı seven bir insanımdır, yani birkac yıl öncesine kadar oyleydim, diyelim. Birşeylere kolayca erişiyor olduğumuzdan beri eski şeyleri kolayca elden çıkarır olduk herhalde.

Geçen akşam bir takipçimin profiline bakarken fark ettim ki okuduğu kitaplardan alıntılar yazıyor. O anda mor kaplı defterimi özledim işte. Sonra dedim ki, herşeyi teknolojik olarak üretiyor, yedekliyoruz da, mor kaplı defterimi neden teknolojik bir şekilde üretmiyorum?

Ne yazık ki eskisi kadar iyi bir okuyucu değilim. Çoğu zaman vaktim olmuyor, vakit buldugumda da öncelik listem öyle kabarık oluyor ki, kitaplarıma sadece hasretle bakıyor oluyorum. Ya da mutlaka kitap/ipad elimde uyuya kalıyorum.

Hal böyle olunca da burayı haliyle mor kaplı defterim kadar güncel tutamayacağım ya da içeriğini dolduramayacağım onun kadar ama olsun!
Olduğu kadar.

Yani,

Ege'nin annesi okumaya fırsat buldukça buraya da yazacak artık.

Öyleyse,
Haydi bakalım; başlayalım;

MERHABA!

9 yorum:

  1. Çok iyi yapmışsın canım, güzel yazılarını bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. Zorla devam ettiririz biz de :P
    Önce eteğindeki taşları dök. Onlar döküle dursun yenilerini okursun (:
    Beni burda da bol bol görürsün. (Ay yapıştı kaldı hatun yahu!!!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic olur mu Zeyneep, ask olsun. Ben gayet de keyif alıyorum yorumlarından, neseli neseli :)

      Sil
  3. Nasıl da aklına gelmiş bir mor kaplı defter tutmak:)Keşke olsaydı ama olsun,artık yağmur tanecikli güzel blogun var ve yazdıklarını merakla bekleyen bizler varız:)Hayırlı olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic zaman kaybetmemeye calisacagim bu yorumun ustune :)

      Sil
  4. AMA takibe alamadim.izleyici olamadim:(

    YanıtlaSil
  5. Yaa niye olmuyor ki :( izleyebilenler olmus aslinda? Gorunmuyor mu izleyiciler kismi canim? Bilgisayara gecince kontrol edeyim bi.

    YanıtlaSil
  6. Bekliyorum Ben ipadden girdigim icindir.bilgisayari acabilirsem teo Dan denerim

    YanıtlaSil